Wianki ometkowane! :)

Wreszcie je mam, wreszcie je zrobiłam! Znalazłam w sieci, bardzo prosty sposób na wykonanie własnych metek i od razu pomyślałam, że moje wianki też muszą mieć swoje. Tak więc dokładnie od wczoraj każdy wianek posiada metkę, która wygląda tak:


Bardzo zależało mi na taśmie w kolorze lnu, jednak po kilku nieudanych próbach i podejściach do wszystkich pasmanterii w mieście, odpuściłam. Ostatecznie są zrobione na taśmie białej, a i tak jestem bardzo zadowolona :). Metki wykonane są metodą naprasowanki na bawełnianej taśmie i polecam ten sposób dalej :). 

Pozdrawiam,
Kalina :)

Komentarze

  1. Świetne metki, gratuluję!
    Jeśli chcesz takie w kolorze lnu, to przed naprasowaniem możesz pomoczyć je trochę w herbacie - złapią kolor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na personalizację i reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Asiu, w życiu nie wpadłabym na pomysł z herbatą! :) Spróbuję przy następnej partii.
    Joyanna, masz rację, z tym pomysłem chodziło właśnie szczególnie o to, aby zawsze było wiadomo skąd wianek pochodzi :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz