Rustykalny wieniec świąteczny

Witam ponownie :)
Dzisiaj przedstawiałam już wianek pomarańczowy, jest to post pod spodem, natomiast w tym poście pokażę Wam piękny rustykalny wieniec.

Nr 37

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć
Kompozycja została ułożona na wianku uwitym z cienkich naturalnych gałązek. Lubię takie naturalne materiały, sam wianek nakierował mnie, aby kompozycja, która będzie na nim układana, była w stylu naturalistycznym, bez bombek, bez brokatu i wstążek. Kompozycja została ułożona symetrycznie tak, że od szczytu rozchodzi się na dwie strony, dwa ramiona, spływając w dół.  Na zdobienie wianka składało się duużo sztucznego igliwia, różnego gatunku, uzupełniony owocami w kolorach czerwonym, zielonym i jagodowym. Uzupełnieniem są pojedyncze, duże jabłka a także szyszki modrzewiowe oraz suszone plastry jabłka. W centrum została umieszczona drewniana gwiazda z metalowym zdobieniem, zawieszona na surowym sznurku. 

Kiedy wianek już powstał, stwierdziłam, że to idealna ozdoba na drzwi mieszkania jakiegoś mężczyzny - tak jak niektóre ozdoby są typowo kobiece, tak ten wianek wydał mi się bardzo męski. Jak się okazało, dobrze mi się wydawało, bo wianek szybko odnalazł właściciela i trafi na drzwi mojego kolegi, Szymona :). Ach, ta intuicja... ;). 

Znajdująca się w centrum gwiazda jest świątecznym akcentem wianka, jednak ten wianek jest jednocześnie zimowym, który swobodnie może wisieć także po świętach, na czas zimy.

Średnica wianka: ok. 29 cm  
Cena: 100 zł (cena zawiera 23% VAT) 
Status wianka: niedostępny (możliwość wykonania podobnego)
Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł).
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty. 
Pozdrawiam serdecznie,
Kalina.

Komentarze

  1. Tak zbyt symetryczny to on nie jest. Jak dla mnie przeładowany. Jednak mimo to jest śliczny, a czy męski ... hm, rzecz gustu. Mnie podobają się wszystkie bez płciowej przynależności. Przy okazji pozdro dla Szymka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marku :). Jeśli chodzi o symetrię, chodziło o symetrię samego układu kompozycji. Wianek nie jest przynależny do żadnej z płci. Określenie "męski" to moje osobiste odczucie, napisane dlatego, że ten wianek szczególnie wydał mi się odpowiedni dla Panów, jak żaden inny. Moje zdanie absolutnie nie eliminuje Pań jako potencjalne nabywczynie tego wianka, nie oznacza ono również, że żaden inny wianek nie powinien trafić w ręce mężczyzny - wszystko jest kwestią indywidualnego odbioru i preferencji :). Cieszę się, że podobają Ci się wszystkie moje wianki :). Przekażę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Panie Marku i również pozdrawiam.

    co do wianka to jest zajebisty na milion i tylko mój!!!!! Bogaty, soczysty, ciężki, opasły, rubensowski... <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek jest prześliczny i taki "na bogato" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz