Świąteczny duet ver. 2

Witajcie!
Dzisiaj pokażę Wam zestaw dwóch wianków, które zostały zamówione na wzór kompletu dwóch wianków, które już wcześniej publikowałam: http://galeria-fiore.blogspot.com/2013/11/duet-swiateczny.html

Nr 35

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć
Wianki zdecydowanie różnią się od wcześniejszego duetu, a różnica polega przede wszystkim na zastosowaniu innego podkładu. Zamiast białej wikliny, użyłam wianka z mchu, zamiast surowego sznurka, oplotłam wianki wąską, czerwoną wstążką i na szczycie według życzenia zamawiającej umieściłam kokardę w kratę. Poz tym sama kompozycja wianków się nie zmienia, poza tym, że liście jemioły zostały zastąpione gałązkami jodły i użyłam większej ilości szyszek. Zdjęcie może nie jest rewelacyjne, ale zostało zrobione w pierwszy dzień wizyty Ksawerego w Polsce, a nie był to najjaśniejszy dzień w tygodniu ;). 

Wianki pojechały do Opola, skąd w połowie grudnia pojadą w dalszą podróż, aż do samego Mediolanu. Kto by pomyślał, że moje wianki będą szybciej we Włoszech niż ja sama... ;)

Średnica wianka: ok. 19 cm  
Cena kompletu: 50 zł (cena zawiera 23% VAT)

Cena jednego wianka: 30 zł
Status wianka: niedostępny (możliwość wykonania podobnego)

Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł).
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty.

Pozdrawiam serdecznie, 
Kalina. 

Komentarze

  1. Pani wianki wszystkim sie bardzo podobaly... a ja jestem nimi poprostu zachwyconaaaaa!!! pozdrawiam cieplo Ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz