Laaaato!

Witajcie.
Lato w pełni, muszę powiedzieć, że po prostu roztapiam się nad rozgrzanym pistoletem z klejem, nawet podczas (teoretycznie) chłodnego wieczoru. Na szczęście moje wiankowanie jest czymś zdecydowanie więcej niż tylko formą relaksu. Jest to odskocznia od codzienności, moje myśli są skupione tylko i wyłącznie na tej czynności. Tak więc absolutnie nie narzekam :). Dzisiejszy wianek powstał całkiem spontanicznie - spojrzałam na moje sztuczne roślinki i momentalnie wiedziałam jak wianek będzie wyglądał. Ahhh... żeby to tak zawsze było, najlepiej w każdej dziedzinie życia :D.

Z piwonią (moim jednym z ukochanych kwiatów) w roli głównej, bardzo letni, lekki i naturalistyczny ...wianek oczywiście :).


Nr 55


Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć
Wianek powstał na podkładzie z bielonych gałązek. Opleciony różnego rodzaju sztucznymi pędami, listkami, pnączami, wśród których utopione zostały pojedyncze kwiatki róży drobnokwiatowej, lawendy a także szyszki chmielu. W centrum wianka, w jego dolnej części, znajduje się kwiat piwonii w towarzystwie kaliny koralowej i anemonów. Całość wisi na warkoczu, wykonanym z surowego sznurka.

Średnica wianka: ok. 35 cm  
Cena: 85 zł (cena zawiera 23% VAT) 
Status wianka: niedostępny

Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł).
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty



Pozdrawiam serdecznie!

Kalina :-).

Komentarze

Prześlij komentarz