Kartkowy debiut :)

Witajcie.
W ostatnim numerze "Piękno & Pasje" zobaczyłam prace Pani z mamwene.blogspot.com
Zauroczona papierowymi różyczkami, trafiłam na profil fb Mam wenę a tam znalazłam tutorial w jaki sposób wykonać takie papierowe cudeńka - odsyłam do bloga Mam wenę, bezpośredni link do tutorialu znajduje się TU. Okazało się być to tak proste, że chyba największa manualna ciamajda da sobie spokojnie radę :-). Zajęcie pracochłonne, ale bardzo relaksujące ;-)

Moja kochana Babcia Leokadia w sobotę obchodzi swoje urodziny. Na tą okazję postanowiłam zrobić dla niej kartkę... 

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć
Kartka jest otwierana, nie ujęłam tego na zdjęciu.
I jak Wam się podoba moja pierwsza w życiu kartka? :)

Pozdrawiam, Kalina.

Komentarze

  1. O! Właśnie pierwszy raz oglądam różyczki w nie swoim wykonaniu ;P Ciekawie to sobie wymyśliłaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :). Babcia, dla której kartka została wykonana, była zachwycona, a ja wykonałam swoją pierwszą kartkę w życiu :). Przy okazji chciałam też dodać, że dosłownie zakochałam się w Pani pracach z udziałem suszonych kwiatów. Małe dzieła sztuki z duszą, a takie lubię najbardziej :). Gratuluję prac i życzę nieskończonych pomysłów na kolejne. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ojej, no przepiękna! :) Sama chciałabym taką dostać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Ja też bym chciała, może nauczę męża... ;-). Tak na serio to przypuszczam, że podobnymi kartkami będę obdarowywać Rodzinę przez najbliższy czas ;).

      Usuń
    2. Mam, dostałem!!! Jestem drugi w rodzinie. Dzięki córko. Tomkowi dziękuję za uroczy tekst.

      Usuń

Prześlij komentarz