Puszczam oczko! :)

Witajcie.

Nie wiem jak Wy, ale ja dzisiaj zaliczyłam spadek formy na widok śnieżycy za oknem... Ale tylko na chwilę ;). Wczoraj wieczorem zrobiłam wianek wiosenny zarówno do powieszenia jak i położenia na stole. To właśnie poprzez ten wianek puszczam do Was oczko! Nie załamujcie się, już niedługo, za momencik będą kwiaty, słońce, śpiewające głośno ptaki :)
Przedstawiam Wam wianek z gęsto ułożonymi kwiatami w kolorach jasnego różu, fioletu i cytrynki. Z motylkami. Tak, bo już dwa tygodnie temu widziałam pierwszego latolistka cytrynka :) !

Nr 74









Wianek osiągnął ostatecznie 35 cm szerokości i mam nadzieję, że wywołał chociaż jeden uśmiech :).

Pozdrawiam Was,
Kalina.

Komentarze

  1. Witam
    Wianek jest obledny. Czy jest na sprZedaż? Jeśli tak to jaką jest cena?
    Pozdrawiam
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Miło mi, że spodobał się Pani ten wianek :). Był robiony na zamówienie, dlatego już go nie mam. W razie zainteresowania podobnym wiankiem, proszę o kontakt poprzez formularz kontaktowy. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz