Wesołych Świąt! :)

Cześć!
Wczoraj, późnym wieczorem wymyśliłam sobie wianek. Wymyśliłam go sobie i nie ważne jak bardzo byłabym zmęczona, musiałam go zrobić. Tym sposobem skończyłam pracę o 2 ale efekt tak mi się spodobał, że już wcale nie chciało mi się spać, co odczułam jak zwykle wtedy kiedy trzeba było wstawać ;). Tak oto jest, wianek kolorowy, świecący, z reniferem, bałwankiem i gwiazdorkiem. Dzieci będą zachwycone, ale na pewno dorośli też się uśmiechną... ;)

 Nr 92



 





Wianek został ozdobiony dużą ilością soczyście zielonego igliwia, pośród którego zostały ułożone: plasterki suszonej pomarańczy, laski cynamonu, duża ilość kolorowych szklanych bombek. Ponadto są tam sztuczne małe pierniczki, złote gwiazdki, drewniane śnieżynki, gwiazda betlejemska a nawet gwiazdorek i bałwanek. Jednym słowem wszystko to, co w Święta powinno się pojawić (z dużym naciskiem i nadzieją na śnieg i bałwanki ;).
Gwiazdą wianka nie są wcale światełka LED w kształcie gwiazdek, ale bardzo przyjemny renifer, który bezproblemowo wywołuje uśmiech nawet na dorosłych twarzach. I to jest chyba ten najważniejszy składnik Świąt. Radość i uśmiech, co tam śnieg... ;).

Średnica wianka:  30 cm
Lampki LED w kształcie gwiazdek, w ilości 10 sztuk, zasilane dwoma bateriami AA ("paluszki").
Cena: 150 zł (cena zawiera 23% VAT)
Status wianka: niedostępny
 
Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł) 
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty. 

Pozdrawiam Was, 
Kalina. 

Komentarze

Prześlij komentarz