Zimowy, błyszczący, świecący...

Cześć!
Odkąd tylko jestem w posiadaniu wianków z pustym korpusem, miałam takie małe marzenie aby zrobić wianek świąteczny ze świecącymi lampkami. No i tak czekałam prawie rok na ten listopad, żeby w końcu ruszyć ze świątecznymi wiankami i zrealizować pomysł :). Takie wianki dają możliwość schowania pudełka z bateriami wewnątrz korpusu. dzięki czemu pudełko staje się całkowicie niewidoczne. Ponadto pudełko z bateriami zasilającymi lampki w wianku jest na tyle dostępne, że swobodnie i wygodnie  można wymienić baterię czy po prostu włączyć lampki. 

I tak oto jest, mój pierwszy świecący wianek :)

 Nr 89

 
Wianek z wyłączonymi lampkami

Wianek z włączonymi lampkami, fotografowany w świetle dziennym









Wianek został ozdobiony oszronionymi elementami: świerkiem, jabłuszkami w kolorze starego złota, liśćmi. Wyraźnymi akcentami są białe kwiaty, w całości obsypanymi białym, drobnym brokatem, który przepięknie mieni się w promieniach słońca a także światełek umieszczonych na wianku. W wianku umieściłam również białe, drewniane płatki śniegu i szyszki, które przyprószone są przejrzystym brokatem. Metalowe, zmrożone serce dopełnia całości. 
Sporo o brokacie, prawda? :) Zapewniam jednak, że dzięki użytym kolorom brokatu, efekt jest bardzo subtelny, jednak bardzo "zimowy".

Średnica wianka:  30 cm
Lampki LED w ilości 20 sztuk zasilane dwoma bateriami AA ("paluszki")
Cena: 120 zł (cena zawiera 23% VAT)
Status wianka: niedostępny

Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł) 
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty. 


Pozdrawiam Was,
Kalina.

Komentarze

Prześlij komentarz