Kolorowe szaleństwo

Cześć!
Podczas zakupów tych wszystkich ozdób, z których wykuję wianki, kupiłam również zapas różnych lampek. Bardzo spodobały mi się centymetrowe kuleczki świecące na biało. Na takie ładne biało (nie cierpię zimnych, niebieskawych kolorów lampek). Ponieważ nie było czasu na sprawdzanie czy w ogóle świecą, a już tym bardziej na jaki kolor, przeżyłam duże rozczarowanie, kiedy po włożeniu baterii okazało się, że to kolorowe migające lampki. Niestety byłam już w domu. Tym samym postawiłam sobie wyzwanie. Mianowicie zrobić coś, co będzie z tymi lampkami dobrze się prezentowało. Przedwczoraj podjęłam się próby. Proszę o ocenę. Bezlitośnie ;). 

Nr 99










Wianek został przykryty sztucznymi świerkowymi gałązkami różnego rodzaju. Wśród nich zostały ułożone bombki szklane w czterech rozmiarach. Dodatkowo białym akcentem są drewniane płatki śniegi u brokatowe białe gwiazdki. Te białe małe kulki to właśnie kolorowe lampki. To w jaki sposób świecą, na jakie kolory, przedstawiłam w załączonym filmiku. 

UWAGA! Lampki świecą tylko w takim trybie jak widać na filmiku, nie ma możliwości ustawienia jednostajnego migania lub wyłączenia migania.

Średnica wianka: 35 cm
Cena promocyjna: 130 zł 100 zł (cena zawiera 23% VAT)
Status wianka: niedostępny
 
Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł) 
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty. 

Pozdrawiam Was,

Kalina.

Komentarze