Wiosna na start!

Cześć Wam!

No wreszcie jestem! Od dwóch tygodni kwiaty, motyle i zające uśmiechają się do mnie z półek, kiedy to różne powody nie pozwalały ruszyć z pracą nad wiankami. Ale już, już zaczynam. I zaczynam wiosennie, wiankiem z tulipanami i konwaliami w towarzystwie czterolistnych koniczynek - tak na szczęście :).

Nr 108









W wianku zestawiłam najpopularniejsze i najbardziej lubiane kwiaty wiosny: tulipany i konwalie. Kojarzą się z ciepłymi dniami, ze świeżością zieleni, takiej za którą tęskniliśmy całą zimę. Do tego odurzający zapach konwalii... Kwiaty w moim wianku nie pachną, ale przywodzą na myśl właśnie te ciepłe, długo wyczekiwane dni. Zestawione razem z szyszkami chmielu i czterolistną koniczyną wśród pudrowo-zielonych liści. Wśród kwiatów umieściłam również trzy białe motyle wykonane z metalu. Kompozycja została ułożona na wiklinowym, pobielanym wianku.

Średnica wianka: 36 cm
Cena: 125 zł (w tym 23% VAT)
Status: dostępny

Koszty przesyłki: (Poczta Polska - paczka ekonomiczna 14.40 zł,  priorytetowa 16.90 zł) 
W Wągrowcu możliwy odbiór osobisty.

Życzę Wam udanego wieczoru, 
do następnego posta! :)
Kalina.

Komentarze

  1. Sarczyńska Ula15 marca 2016 10:42

    Uwielbiam dekoracje tego typu z kwiatami, nawet sama jak byłam młodsza pamiętam że całkiem ładnie robiłam je z konieczny. Fajnym pomysłem może być zastosowanie gotowego szablonu takiego jak opaska, drucik czy nawet nauszniki do oplatania kwiatami - bez znaczenia czy żywymi czy sztucznymi do naklejenia. Może się też spodobać kilka takich propozycji http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wianek-z-kwiatow/ robiłam tylko jedną z nich. A może ktoś mi doradzić czy da się z żywych kwiatów zrobić coś na dłuży czas aby tak szybko nie traciły świeżości?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz