Wianek dla wiernej kibicki KKS Lech Poznań

Cześć!

Dzisiaj pokażę Wam chyba jedno z najbardziej nietypowych zleceń jakie dostałam w wiankowej karierze :). Jak już sam tytuł mówi, zrobiłam ostatnio wianek dla koleżanki, która jest wierną kibicką Lecha Poznań. Czasami zdarza się, że opowiada jak było na meczu i w ogóle zna się na tak (dla mnie) skomplikowanych rzeczach jeżeli chodzi o rozgrywki piłki nożnej, że jestem pełna podziwu dla jej zafascynowania tą drużyną. Pewnie dlatego, że ja z kolei jestem fanką NBA i kompletnie nie znam się na piłce nożnej. Jednak, co jak co, ale Lecha Poznań znam na tyle, że nie pomyliłam kolorów ;) i stworzyłam biało-niebieski wianek z herbem drużyny, specjalnie dla Ani. 
...poza tym używam niebieskich kwiatów w wianku dopiero drugi raz ;)

Nr 117


 

 


 Wianek został wykonany na podkładzie z wikliny malowanej na biało. Kwiaty, w obowiązkowej kolorystyce biało-niebieskiej również obowiązkowo musiały wyglądać naturalnie. Dlatego zamiast granatowych róż (afe!) wybrałam pięknie wybarwione niebiesko-granatowe hortensje i niebieskie szafirki. Z białymi kwiatami nie było większego problemu a wybór padł na piękne angielskie róże i kwiaty wiśni. Wśród kwiatów gęsto rozsiała się czterolistna koniczyna, tak na szczęście dla drużyny ;). Całość wisi na satynowej szerokiej, granatowej wstążce.

Średnica wianka: 35 cm
Cena: 135 zł (w tym 23% VAT)
Status: niedostępny


Pozdrawiam! 
Kalina.

Komentarze