Czas na łyżwy!

Drugim z obiecanych zimowych wianków jako motyw przewodni posiada łyżwy. Kto ich nie lubi? Ano pewnie, że wielu z Was :) ja przyznam szczerze bardzo późno nauczyłam się jeździć na łyżwach, jednak to i tak dobrze mając na uwadze traumatyczne i długo zalegające w pamięci upadki z lat dziecięcych :). Teraz jednak uznałam, że łyżwy to dobra myśl, dla wielu z Was na pewno ulubiony sport zimowy. Mam nadzieję, że jest Was jednak większość :). 

Nr 129





Wiklinowy wianek ozdobiony został najpierw jasnymi gałązkami świerku i ośnieżonymi gałązkami bukszpanu. Na tym tle ułożyłam w dużej ilości owoce jałowca i duże srebrne bombki. Następnie drobniejsze elementy: białe, brokatowe szyszki i gwiazdki, srebrne szyszki i kuleczki w kolorze srebra i błękitu. po lewej stronie umieściłam drewniane błękitne łyżwy z futerkiem. 


Średnica wianka: 30 cm
Cena:  100 zł 
Status: niedostępny

Komentarze