Sezon wiankowy 2017


Cześć!

Ależ dawno mnie tu nie było! Cały okrągły rok :). Sporo się wydarzyło przez ten czas, najważniejsze wydarzenie w roku, kto wie, czy nie w dziesięcioleciu :D, wcześniej nazwany jako projekt życia ma na imię Grześ i obecnie 7,5 miesiąca.  Przyznaję się, że zakręcił mi kompletnie w głowie. Rozumie jednak moje pasje na tyle, że pozwolił abym trochę czasu przeznaczyła na wianki dla Was. Tak więc jestem ja, są i wianki. Bez przedłużania, zaczynam od wianka kwiatowego w mocno tradycyjnej kolorystyce.

124









Kompozycja wianka ułożona na podkładzie wiklinowym. Głównymi akcentami w kompozycji są kwiaty zimy, czyli ciemierniki, szyszki i czerwone jabłka. Towarzyszą im dodatki w kolorze złotym, białym i granatowym. Całość otulona przyprószonymi śniegiem liśćmi eukaliptusa. 

Średnica wianka: 37 cm
Cena: 160 zł 
Status: niedostępny


Komentarze