Z zielona choinką

Hej!

Dziś pokażę Wam przedostatni wianek w tym roku. Jak zwykle plany były dużo szersze :) choć i tak jestem bardzo zadowolona z efektywności tego miesiąca. Jeszcze nie liczyłam ile sztuk indywidualnych, zupełnie różnych wianków powstało, na pewno to zrobię. Na pewno też uzupełnię wpisy o wianki, które robiłam na zamówienie. Póki co, czuję, że muszę się zregenerować nieco przed świętami. Miesiąc poprzedzający Boże Narodzenie to najbardziej intensywny miesiąc w roku. Nadal jest moim ulubionym :). Dziś wianek na wesoło, w kolorach bieli i czerwieni. Ostatni w takiej świątecznej kolorystyce. 

Nr 161










Jasny wianek z dużą ilością bieli i soczystej zieleni. Wszystkie elementy zostały ułożone na białym wiklinowym spodzie. Wśród czerwonych bombek i głogu umieściłam trzy materiałowe poduszeczki w kształcie serduszek -w paski, kropki i kratkę. Drewniane, białe gwiazdki z czerwonymi środkami nawiązują do materiału użytych do uszycia poduszeczek. Pośród zieleni ułożone są również drewniane jasne gwiazdki, białe kuleczki, pobielane małe szyszki oraz złote brokatowe gwiazdki. W centrum stoi zielona choinka, a nad nią biała materiałowa kokarda z brokatowo złotymi śnieżynkami. Pod choinką stoi urocze drewniane trio: bałwanek, jelonek i pingwinek. 
W wianku umieściłam 20 diod ledowych w formie subtelnych, drobnych łezek. 


Średnica wianka: 35 cm
Cena: 170 zł 
Status: niedostępny

Komentarze