Mroźny, lśniący wianek z choinką

 Hej!

Kolejna nowość jaką przygotowałam, to duży, pastelowy wianek, pełen zieleni ściętej mrozem.

Nr 251

Na wianku wiklinowym ułożyłam gałązki sosnowe i świerkowe w jasnym, mroźnym, miętowym kolorze. Dodałam również miętowe listki bluszczu, pokrytego lśniącą, białą warstwą. Zmrożone są też szare owoce i małe szyszki, a dla większego błysku dodałam zielone gałązki z zielonym brokatem. Wianek mieni się, niczym pokryty cienką warstewką lodu. Do zieleni dodałam duże bombki (średnicy 4 cm) w odcieniach złota i beżu, oraz białe, brokatowe gwiazdki. W środku umieściłam drewnianą choinkę, która posiada w środku kilka punkcików led, podświetlających wycięcia w choince. Całość wisi na mieniącej się, szerokiej wstążce.

Średnica: 38 cm
Cena: 200 zł (w tym 23% VAT) 
Status: niedostępny












Komentarze