Przyprószyło! Pierwszy wianek zimowy

 Cześć!

U Was tez dzisiaj pierwszy poważny śnieg tej jesieni? U mnie biało! W wiankowni też! Pokażę Wam pierwszy zimowy wianek.  Był już wianek z łyżwami, teraz mam coś dla narciarzy :). 

Nr 249

Podstawą jest wiklinowy bielony wianek, na nim ułożona kompozycja zimowych gałązek igliwia, różnego rodzaju. Do nich dołączyłam ośnieżone naturalne szyszki, a także białe owoce głogu oraz srebrne liście ostrokrzewu. Duże białe, delikatnie brokatowe kule to lampki led, świecące ciepłym białym światłem, jest ich 20 sztuk (średnica jednej kuli to 3 cm). Bombki w wianku są szklane, wybrałam delikatnie turkusowe, błękitne i zielone. Całość przyprószyłam pojedynczymi płatkami śniegu. 
Wianek wisi na mieniącej się, błękitnej, tkanej wstążce. 

Średnica: 40 cm
Cena: 225 zł (w tym 23% VAT) 
Status: niedostępny














Komentarze