Rozpoczęcie sezonu 2021

 Cześć!

Wiele razy powtarzałam, że sezon przed Bożym Narodzeniem jest moim ulubionym i zawsze z ekscytacją wracam w tym czasie do wielkiego wiankowania. Tym bardziej cieszę się, że znów mogę do Was pisać i tworzyć dla Was. Tak sobie przyjęłam, że rozpoczęcie nowego sezonu wiankowego to dzień, w którym pokażę Wam pierwszy, świąteczny wianek, choć przygotowania rozpoczynają się wiele wcześniej. Zacznę zatem największym jak dotąd wiankiem. Nigdy wcześniej nie zrobiłam tak dużego wianka, bo być może nie będzie widać tego na zdjęciach, ale musicie mi uwierzyć, że wianek ten ma aż pół metra średnicy. Zaczynamy z przytupem, a co! ;)

Nr 258

Wianek adwentowy z czterema świecami w kolorze czerwonym lub białym (do wyboru). Świece wysokości 17 cm, osadzone na podstawkach z pikiem (bezpieczne mocowanie).  Na wierzchu zdobienie pobielonymi gałązkami świerkowymi, liśćmi eukaliptusa i ostrokrzewu z dodatkiem czerwonych owoców (malin, jabłek i owoców kaliny). Wśród nich umieściłam trzy duże kwiaty poinsecji z welurowymi płatkami. Dodatkowo w wianku znajdują się ośnieżone szyszki oraz bombki w kolorze zielonym i złotym. Złote wykończenie uzupełniają pojedyncze gałązki w tym kolorze. Podstawa wianka ozdobiona jest korkowymi płatami, która tworzy swojego rodzaju misę. Korek dodaje nieco rustykalnego charakteru i jest całkowicie bezpieczny do wszelkich delikatnych lub podatnych na zarysowania powierzchni.

Średnica: 50 cm
Cena: 350 zł (w tym 23% VAT) 
Status: dostępny













Komentarze