Rustykalny wianek z piwoniami

 Witajcie!

Mam dla Was kolejną nowość, tym razem wianek z moimi ulubionymi kwiatami. Ok, jednymi z ulubionych ;). Wianek pełen dużych, puszystych kwiatów piwonii z drobnymi różyczkami i granatowymi owocami. Przywodzi mi na myśl nieuczesane ogrody naszych babć. Moja Babcia miała w swoim ogrodzie mnóstwo piwonii i dalii (to moje drugie ulubione kwiaty). Niestety byłam za mała aby dziś je pamiętać, znam to z opowieści, ale właśnie tak wyobrażam sobie tamten ogród, z Babcią pośród kwiatów :).
W środku wianka duża kokarda z dwóch rodzajów tkanych wstążek: różowa w białe kropki i pastelowa, kwiatowa. Całość ułożona asymetrycznie na wianku z faszyny, który nadaje wiankowi rustykalny wygląd. 

Nr 282
Średnica: 38 cm 
Cena: 190 zł (w tym 23% VAT)
Status: dostępny








Komentarze