Róże w zimowej odsłonie

Cześć!

Dzisiaj mam dla Was wianek (znowu) w pastelowej kolorystyce. Zauważyłam, że takie mocno przypadają większości z Was do gustu, ale to nie jedyny powód dla którego go zrobiłam. Wszystko zaczęło się od róż, najpierw zobaczyłam właśnie je. Mniej więcej miałam zarys tego, jak zaaranżować róże. Kilka przymiarek dodatków i powstał taki oto wianek:

Nr 131












Wianek z wyłączonymi lampkami:






Podstawą jest wiklinowy wianek koloru szarego. Na nim ułożyłam najpierw zieloną gęstwinę na którą składają się błyszczące gałązki iglaków, porosty, ośnieżone liście i listki starca. Róże w kolorze pudrowego różu rozmieściłam promieniście, na końcach ich płatków znajduje się mieniący brokat. Pomiędzy różami jako dodatki znalazły się plastikowe oszronione szyszki, brokatowe, złote gwiazdki oraz dla przełamania barw, granatowe jagody. Bombki w trzech kolorach nawiązujących do koloru liści i róż. Bardzo ważnym elementem są tutaj lampki w kształcie małych, ok. 1,5 cm kwiatków (20 szt). Wyłączone wyglądają jak lodowe kwiatki, prawie niezauważalne, włączone pięknie nawiązują do pozostałych złotych elementów i uzupełniają kwiatowy motyw wianka. Wewnątrz znajduje się złoty napis "Wesołych Świąt". Całość wisi na złotej szerokiej wstążce, czego nie ujęłam na zdjęciach.

Średnica wianka: 38 cm
Cena:  240 zł 
Status: dostępny


Komentarze