Kartka dla Taty...

Prawdę mówiąc nigdy nie miałam w zwyczaju wręczać bliskim kartek z okazji urodzin czy imienin. W ogóle imienin raczej nie obchodzę, chociaż wiem, że w wielu domach jest dokładnie odwrotnie. Zawsze wręczam kwiaty i zazwyczaj mocno przemyślany i praktyczny prezent :). Taaak, Kalina zawsze robi praktyczne prezenty ;). Odkąd odkryłam papierowe różyczki, robię dla bliskich również kartki. Ta, którą dzisiaj Wam pokażę, była przygotowana na imieniny i urodziny mojego Taty (dwa święta w jednym dniu). Co prawda Tata najbardziej lubi róże herbaciane, to jednak papierowe róże w odcieniach czerwieni nie maja sobie równych, po prostu wyglądają najlepiej. Dodatki w kolorach zieleni i brązu sprawiają, że całość nabrała delikatnie rustykalnego charakteru.


Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć

Przypomnę Wam różaną kartkę, którą kiedyś zrobiłam dla mojej Babci. Można ją obejrzeć TUTAJ. Ciekawe, która bardziej Wam się podoba :).

Na zakończenie powiem tak: jeśli usiądziecie teraz, macie jeszcze spokojnie szansę na zrobienie takiej kartki dla Waszych Babć i Dziadków. Link do przepisu na różyczki znajduje się w TYM poście :).

Do następnego razu! :)
Kalina.

Komentarze